Ebben én is biztos vagyok, talán túl kritikusat is. :)) Kicsit komolyabban, miközben sejtem, hogy páran azonnal a legrohadtabb mocskos marketing-dumát fogják látni hozzászólásomban:
Semmi gondom azzal, ha összehasonlítódnak a különféle trackrögzítési pontosságok. Még az is lehet, hogy a 62S szerényebben fog szerepelni, mint pl. az MTK-s csiksz. Jó ezt tudni, mindenkinek hasznos. Az viszont szerintem nem feltétlenül helyes, ha ez alapján kikiáltjuk a 62S-t sz*rnak és hatalmas visszalépésnek. A dolog csak attól függ, hogy ki mire akarja használni. Andrásnál a trackelés nem szabadidős tevékenység, hanem életforma, tehát teljesen érthető, ha nála ez a legfontosabb szempont (persze akku-üzemidővel kiegászítve). De őszintén: hányan használjuk életbevágóan fontos és pontos felmérésre a GPS-t és hányan kirándulásra, gc-re?
Ez a trekk-kilengés miatti kétségbeesés nekem kicsit olyan, mintha egy felkészített Defenderek által is alig járható Camel Trophy szakaszon próbálgatnánk a 2 éves és a ráncfelvarrás (más lámpája van hátul) utáni Suzuki Vitarákat. Aztán mikor az újabb elsüllyed egy tócsában, akkor fel lennénk háborodva, de hogy ugyanezen a tócsán a régi át tudott menni. A cucc nem arra van. Lehet játékból arra használni, a dolognak vannak érdekes és jópofa tanulságai, de azért érdemes a kérdést a helyén kezelni.
Ezzel együtt érdeklődve várom András részletes írását. De lehetséges, hogy a jövőben is el fogok vállalni egy börzsönyi kirándulást egy életveszélyesen pontatlan 78S-sel. :)[ előzmény: (51470) lelcache, 2010.09.05 08:44:28] |