Kisláng településpoligonja nem fura egy kicsit?
Más:
A kerékpárutak felmérésének fontosságára szeretném (továbbra is) felhívni a figyelmet.
A múlt héten volt szerencsém keresztbe szelni az országot bringával. A túra alapját a tuhu kerékpáros felmérésére alapoztam. Más kerékpárút nyilvántartásról, térképről nem is tudok (ha valaki hallott már ilyenről, szóljon! :) ), ezért egyedi, egyetlen eszköze a túratervezésnek a Tuhu.
A kerós kimenet továbbra sem használható, de már nagyon várom az új térképet...
Idegen, gyéren felmért tájakon haladva lövésünk sem volt, hogy két település között végül találunk-e keróutat, vagy a kamionok mellett leszünk kénytelenek haladni. (sajnos legtöbbször a helyiek sem tudják, van-e keróút)
Jól felmért tájakon viszont öröm volt haladni, remekül tudtuk használni a térképeket. Helyenként szó szerint életmentő volt a keróút felmérés a kamionok miatt, mert nem volt alternatív útvonal.
Érdemes volna esetleg egy nullás keróúttal felvinni a térképre azokat a szakaszokat, amiről valaki tud, de még nincs felmérve. A Time Zone-ból ugyanis nem derül ki, hogy keróutat takar.
Találtunk egy tanösvényt, rengeteg bringautat, mértünk földutakat is, Tisza-hídon kerékpárutat, Körös-gátat, stb. - hamarosan jön a felmérés.
Meglepődtem viszont, hogy a gyomaendrődi Pájer kemping POI-ja még csak nem is azon a településrészen (Gyomán) található, ahol fel van tüntetve, hanem kilométerekkel odébb (Endrődön). Ennek mi lehet az oka? |