Nehéz értelmes tesztet csinálni ezekkel a "nagyérzékenységű" izékkel. Ha egymás mellé pakolunk egy 60CSx-et, 78S-t, Oregon550-et, akkor mindegyik nagyjából minden körülmények között fog trekket húzni, és mindegyik fog hazudni valami jól hangzó EPE-t. Aztán az egyik völgyben az Oregon ugrik egy kicsit, a másik hídon a 60CSx, a harmadik vasbeton épületnél meg a 78S bizonytalankodik a többi kettőhöz képest.
Tippek a használathoz:
1. Mindegyik cucc fog látni valamit még elég rossz körülmények között is. Lehet tudni, merre vagyunk, illetve merre kell indulni, hogy elérjük az utat/patakot/falut/akármit.
2. A rögzített nyomvonal alkalmas lesz arra, hogy segítségével kitaláljunk az erdőből.
3. A rögzített nyomvonal egymagában csak dupla vagy semmi alapon lesz alkalmas arra, hogy precíz térképet rajzoljunk belőle. Ez utóbbi feladathoz sok track szemre átlagolása lehet a megfejtés, de erről a tuhu térkép-rajzolói tudnak bővebben mesélni. :)
Fentiek közül az 1. és 2. hivatalosan is feladata ezeknek az eszközöknek, a 3. csak "játékból". Ennyire kell komolyan venni a dolgot. Szerintem.[ előzmény: (50117) Saughassy, 2010.07.01 21:50:47] |