Ha a kapcsolóval lenne gond, akkor USB-ről sem tudnád bekapcsolni, azt ott is meg kell nyomni, nem?
Szerintem inkább valami az elemérintkezők környékén lehet rossz. A régebbi Garmin modelleknél tipikus hiba volt, hogy az elemérintkezők készülékházon belüli része (tehát nem az a rész ami az elemnek feszül és amit te is látsz) pusztán a fém rugóereje által feszült az alaplapnak és egy idő után elfáradt, bizonytalan lett a kapcsolat. Ilyenkor azokat kijjebb feszegetve, vagy dróttal véglegesre forrasztava (ahogy a gyárban is megcsinálhatták volna) megszűnt a hiba. Nálam ez oldotta meg a problémát 60 CSx esetén, de úgy látom, nem vagyok egyedül: http://www.instructables.com/id/Garmin-GPSmap-60CSx-Battery-Power-Fix-More-rug/
De egyáltalán nem biztos, hogy az újabb modelleknél is van ilyen hiba. Nem nagyon találtam fotót/videót szétbontott Dakotáról, de amit láttam, azon teljesen máshogy nézett ki a kütyü szétbontás után, ott inkább képernyőre és alaplapra vált szét a készülékház két fele nem pedig üres hátlapra és minden másra mint a régi modelleknél így az elemérintkezés megvalósítása sajnos nem látszott.
Amit otthon is ki tudsz próbálni, azt nekem is el kellett játszani a 60CSx-nél pár hónapja: az elemérintkezők elemfészekben lévő (tehát általad is hozzáférhető) részének megtisztítása. Alkohollal vagy valami hasonló tisztítószerrel, nálam pl a szemüvegtörlő hozott sikert - azzal sikáltam meg az érintkezőket pár mosáodpercig, utána sokkal fényesebb lett a korábbi bemattult felszín helyett és az áramellátási mizéria is megszűnt. Esetleg az akkuk érintkezőjét is érdemes így megtisztogatnod, hátha...[ előzmény: (73431) petyo11, 2015.04.11 13:10:45] |