Nem bukó, mert akkor jön a fogyasztó védelem... Mitől lenne az én hibám? Azért mert csatlakoztatni és frissíteni akartam? A frissítéshez nem is ragaszkodtam volna, de egy lépést nem lehet tovább menni a szoftverekben, amíg nem frissül a készülék szoftver. A Garmin fórumon az ügyfélszolgálat evvel zárta le azt a hivatkozott esetet, amit linkeltem:
"We are currently experiencing an issue with our servers when trying to add devices to Garmin Express. Our IT group is actively working on it at this time. We are asking that customers try again later."
Gondolkodjunk el azért egy kicsit. Az egyik legújabb készülék (2015. május) csatlakoztatva a legfrissebb szoftverhez (GarminExpress 5.0.0.0) azt az üzenetet küldi, hogy nem kompatibilis vele, frissíts a Garmin Map Updater-rel. Ami évekkel régebbi szoftver. (Megjegyzem: minden probléma evvel az első frissítési kísérlettel kezdődött.) A kezelési útmutató a csatlakoztatási, frissítési kérdést három mondatban elintézi és "természetesen" a Garmin WebUpdater-hez küld frissíteni, stb., stb....
1992-től (!) használtam Garmin GPS-eket repülőgépen, olyan körülmények között is, amikor nagyon sok múlott a cuccon. Még csak hasonlóval sem találkoztam, mint ez az eset.
[ előzmény: (75854) vrobert82, 2016.12.27 20:24:33] |