Ez a barom-méteres tesztelés engem is érdekelne! Sajna az utóbbi időben elég sokat vagyok távol a Net-től, ezért is csak most reagálok kitörő lelkesedéssel felvetett tesztsorozatodra.
Hőlégballon versenyeken sima Geko -kat szoktak loggernek használni. Ha a loggerrel valami baj van (pl. elem kimerül, stb.), a versenybíró elfogadhatja a pilóta GPS-eéből letöltött tracklogot. DE! Csak azzal a feltétellel, hogy korrigálatlan GPS magasság szerepel a logban. Namármost az S-es kütyükben nem lehet kikapcsolni a barometrikus magasságmérést vagy átkapcsolni a GPS-magasság logolására.
Ha be lehetne bizonyítani, hogy a barométer kószálása még mindig a GPS-magasságot gyűjtögető kütyük hibahatárán belül van, talán nem kellene kidobnom ballonversenyek idejére a 60 csixet.
Két hete Debrecenben volt egy verseny. Megkértem az egyik csapatot, küldjék majd el a repülésük logjait (60CS). Mivel én a hivatalnokok között voltam, a loggerek adataihoz hozzáférhettem (Geko 201). Ha megkapom a logokat, megpróbálom majd összehasonlítani őket. Így egy mozgásban lévő helyzetet is lehet majd vizsgálni. Mindössze egy apró szépséghibája lesz a dolognak. A ballon repülés (emelkedés és süllyedés) közben forog. Így a kosárban lévő 60CS és a tőle kb. 6-8 méterrel feljebb elhelyezett Geko pozíciója (illetve mozgása) nem feltétlenül lesz összehasonlítható.
Sajna szerdától ismét nem leszek egy hétig, de addig legalább nagyobb eséllyel fognak bevándorolni levelesládámba a tracklogok.
Addig is jó tesztelést!
ÉS ÍRJATOK A GARMINNAK, HOGY TEGYÉK KIKAPCSOLHATÓVÁ A BAROMETRIKUS MAGASSÁG LOGOLÁSÁT!!![ előzmény: (10005) Trackman, 2006.09.26 21:17:38] |