Szerintem a Szentesi és a Szarvasi vasútvonalat be tudom vállalni - természetesen ládázás céljából felkeresve az említett városokat :-D -, amennyiben használhatónak bizonyuló tracket tudok csinálni szerdán BCS felé a Geko-val. A Yakuzával már próbálkoztam, katasztrófa. Akkor gondolkoztam azon, hogy egy mágneses külső antennát kellene felcuppantani a vonat oldalára, amilyen magasra csak ki lehet nyúlni az ablakból. A kérdés az, hogy nem viszi-e le a menetszél és a gallyak. Mondjuk a BZ-nél a menetszél nem jelentős :-), a sinekhez belógó gallyak annál inkább. A másik dolog, hogy nekem csak a yakuzán van külső csatlakozó, de hátha akkor már jobb eredményt adna. Nem tudna vki megdobni egy külső antennával, hogy kipróbáljam? Ja, és a Szentesi vonalat azóta temetik, móta megszünt a Makó-Szentes gyors. Csak elmondásokból tudok a létezéséről, olyan régen volt. Az elmúlt 15 évben, mióta sűrűbben használok vonatot "nagy" távolságok leküzdésére, kb minden páratlan évben meg akarják szüntetni, minden párosban pedig villmosítani.
Ui: most jutott eszembe, hogy a BZ két átellenes sarkában olyan tetőszellőző van, mint a buszokon. Ott is ki lehetne rakni egy külső antennát, a GPS-t meg a felső csomagtartón el lehetne helyezni, mondjuk egy táskában.[ előzmény: (16357) kvte, 2007.10.22 13:05:58] |