A szerver válasza:
A feltöltés sikeresen megtörtént.
A beállításnak megfelelően a tájegység zárolását feloldottuk.
FONTOS: a feltöltött fájlt ne töltsd fel többé! Mindig az adatbázisból frissen, zárolva letöltött anyagon dolgozz!
Megjegyzések:
A közös csomópontokon való átfutás, illetve többrészes vonalak miatt 2 db érintett vonalból 4 db lett.
Technikailag kifogástalan munka, mégis nehéz szívvel töltöttem fel.
Egyik probléma az, hogy a felvitt POI-k alatt nem látok sehol útpontot (*). Honnan vetted ezek koo-it?
A másik, amin kiakadtam: N47.456818 E19.176455 koo-nál a vasút és az utca találkozásánál leraktál egy 'Gyalogos felüljáró' (híd) POI-t, valamint az utcára a keresztezôdés elé/után két 'Lezárt sorompó' POI-t.
A térkép e pontja nehezen értelmezhetô. Van egyfelôl a vasutat keresztezô utca. Rojtosra van trekkelve, mégis, miért vannak ott a lezárt sorompó POI-k? Ha - rég jártam arra - nemrég lezárták a vasútí átkelôhelyet, az utcát meg kell szakítani az új sorompó POI-k között, hogy az útvonaltervezô ne tervezzen át. Ekkor van értelme a 'Gyalogos felüljáró' POI-nak, de a két sorompó közti utat át kell minôsíteni burkolt gyalogútnak.
Kérlek, a térkép eme részét legközelebb pontosítsd!!!
Megjegyzés: Meglepetve tapasztaltam, az Új Köztemetô polygonjának felirata üres volt. Nevesítettem.
(*) A térképszerkesztôk, kik saját track-eket dolgoznak fel, legtöbbször a track-eik elôkészítése közben WEB-es felületen rögzítik útpontjaik alapján az új POI-kat. Gyorsabb, kényelmesebb módszer, nem is beszélve arról, hogy egy füst alatt képeket is tölthetnek fel, valamint a rajzolásra letöltött tájegységben már ott fognak virítani az új POI-k - könnyebb lesz azokhoz igazodva is rajzolni.
További jó rajzolást!
[ előzmény: (58229) housefly, 2012.11.05 20:05:28] |