A ma reggeli mapedit-fejlesztés eredménye egy speciális szerkesztési beállítás lett, amelynek neve 'Level 0 only'. Ez a kapcsoló automatikusan aktiválódik, ha a Typeset=Turistautak, vagyis szerkesztésre készült .mp fájlt tölt be. Hatásai:
- minden új objektum a level0-ra kerül, akármelyik réteg is volt aktív a rajzoláskor (hibalehetőség kizárása)
- csak a level0-ra tett objektumokat mutatja (ez csak a biztonság kedvéért, mert nem nagyon lehet benne más)
- vonaltípustól függően automata típusváltás, vagyis a megrajzolt vonal egyből megjelenik felsőbb rétegen is, mégpedig azzal a típussal, ami a rétegre jellemző
- vonaltípustól függő automatikus endlevel-beállítás, hogy a fent leírtak működjenek is (az adatbázisból letöltött cuccok kapnak endlevelt, ez az új vonalakról gondoskodik)
A fentiek eredményeképpen nem kell odafigyelni, hogy level0-n rajzolunk-e, az újonnan rajzolt utak pont úgy jelennek meg, mint a már meglevők, és kisebb lesz a szerkesztendő fájl is, mert nem kell duplikálni a vonalakat a típusváltáshoz.
Egyelőre még nem publikálom, majd az új típusokkal együtt. Addig is várom a véleményeteket ezügyben. Amit érdemes lenne átbeszélni: default extra paraméterek is lehetnének vonaltípusonként, vagyis a sablonokat (végre) beépíthetjük a mapeditbe. |