Köszönöm. Valóban az, bár voltak kétségeim. A Dakota 10 kompromisszum - de ezért az árért (35E) egész tisztességes. Két félnótás merülőfélben levő akkuval legurultam 16 kilométert és ott "ragadtam" egy kedves ismerősnél, de jó próba volt. Bár a tuhu térkép nem annyira csicsás mint az igo8 3d-ben (elhalálozott pda-mon az futott) de nekem nem is kell rá más térkép. Igaz hogy a kockautca huszonkettőt nem ismeri de a guglimapon lenézem koordinátára és odavisz. Kerékpáros beállítással volt használva, de a koordináta megszivatott. Kiderült hogy amit a gugli kiír az nem pontosan egyezik, csak percre, de az elég nagy eltérés. Rájöttem hogy a helyformátumot hddd.dddd d-re kell állítani és akkor fedi a gugli és a gépées koordináta egymást. Nade addig ...! Terveztem problémamegoldás gyanánt hogy kisütöm az akkumulátort a legjobb hatás elérése érdekében a készülékkel együtt, mégpedig FORRÓ ZSÍRBAN. Furcsa hogy az akkumulátor típusát meg lehet adni de a telepmérő ettől függetlenül ugyanazt mutatja. A telepmérő ugyebár 4 sávos. Egyetlen sávot jelez 2.4V-nál ami a nikkel akkuk névleges feszültsége és innentől még csaknem ugyanennyi van hátra. (Tapasztalatom egybevág ezzel.) Nálam 1.6V-nál kapcsolt ki. A villany tényleg zabálja a töltést. Full világítással 290mA-es csúcsokat mértem. Háttérvilágítás nélkül 80-90mA-t eszik, és ez azért is jó mert nekem szabad téri megvilágításnál teljesen jól látható a kijelzője akár napnak háttal is, de direktben még jobb, ekkor nekem felesleges a háttérvillany. Persze szürkületben a hegyódalban rohanva (hogy az utolsó buszt elérjük) valószínűleg kelleni fog. Sajnos nem jöttem rá tegnap (mikor méregettem) hogy teleptakarékos mód is van, és ha elszenderül valószínűleg még ennyit sem fogyaszt, de a vevő megy és rögzíti az útvonalat. Ha kéri valaki akkor megmérem neki az alvó fogyasztását.
Talán valami openmaps-os térkép jó lenne még rá de elég volt a tuhut felszenvedni rá, többre nem is merek gondolni, mert - mint rájöhettetek - nem vagyok kicsit sem nagy kütyübizergátor. |