turistautak.hu térképrészleteK+ jelzés GPS-szel
[ english
, t ib i hozzászólásai
Mielőtt kérdeznél, olvass: faq

új hozzászólás | témák listája

Összesen: 598 db hozzászólás

Lapozás: előző | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | következő


t ib ihozzászólásai | válasz erre | 2013.06.25 11:42:35 (10239)
Nézd meg újra a kérdést: a Dakota mellé, mint +track képzőt. Szerintetek érdemes lenne vele küzdeni?
[előzmény: (10236) Lipták Roland, 2013.06.25 07:29:14]

t ib ihozzászólásai | válasz erre | 2013.06.21 10:52:39 (10219)
Navitel-t, de nem sokáig használtam, mert nem maradt hely az app-nek. A kütyük topicban biztos, hogy gyorsan kapsz korrekt választ a kérdésedre.
[előzmény: (10218) pockok, 2013.06.21 09:38:47]

t ib ihozzászólásai | válasz erre | 2013.06.21 08:51:57 (10217)
Nézd meg például ezt a tracket: http://turistautak.hu/tracks.php?id=34773 (nézd meg GE-ön is!)
Régebben én is próbáltam ZTE Blade-del, de eléggé szánalmas lett az eredmény.
De tegyél egy próbát, és hasonlítsd össze a két tracket. Add hozzá még azt is, hogy két eszközzel kell egyszerre bajlódnod, a telefon akkuja hamar megadja majd magát, így még telefonálni se tudsz vele egy idő után. Megéri ezt kockáztatni egy kérdéses minőségű -második- track miatt?
[előzmény: (10214) pockok, 2013.06.21 08:09:27]

t ib ihozzászólásai | válasz erre | 2013.05.26 20:50:33 (10186)
Kérlek, hogy ne tedd, mert hasznos tagja vagy ennek a társaságnak.
[előzmény: (10184) alnibell, 2013.05.26 20:49:02]

t ib ihozzászólásai | válasz erre | 2013.05.26 20:49:02 (10185)
Kis fejlesztéssel megoldható lenne ez is. Regisztráció>>Readonly státusz, ÉS link a FAQ/GYIK-re.
Ha történne ebbe az irányba való elmozdulás, akkor nekem már megérte, hogy ismét én voltam az ügyeletes bunkó.

OFF

Anno, amikor internetről még nem is álmodhattam, a számítógéppel is csak ismerkedni próbáltam, nem volt túl sok ismerősöm, akitől kérdezhettem. Nem mondom, hogy elhajtottak a hülye kérdéseimmel, de arra "ösztönöztek", hogy magam próbáljam megtalálni a megoldást. Volt néhány kellemetlen pillanatom emiatt, de megérte, mert megtanultam "annyi halat fogni", ami nekem elég volt. Máig hálás vagyok érte. Azóta itt van a gugli is, így sokkal gyorsabban lehet megtanulni "horgászni".

ON


[előzmény: (10180) Old Eye, 2013.05.26 19:37:58]

t ib ihozzászólásai | válasz erre | 2013.05.26 18:39:19 (10177)
Több fórumon a regisztráció után egy bizonyos ideig nem lehet hozzászólni, csak olvasni. Ez a néhány nap/hét elég szokott lenni arra, hogy megtalálják a keresett információt, megoldást. Szinte biztos, hogy korábban másoknál is előfordult már az adott probléma, és a megoldás dokumentálva van, csak meg kell keresni. Az offtopic jelzése sem kirívó udvariatlanság.
Peace!
[előzmény: (10175) alnibell, 2013.05.26 17:42:46]

t ib ihozzászólásai | válasz erre | 2013.05.26 14:04:28 (10172)
Szia! Olvass vissza ugyanitt 05.14-ig. Kérlek, hogy az esetleges további kérdéseidet a "Kütyük" topicban tedd fel, mert ez itt OFF volt.
Üdv!
[előzmény: (10171) andras70, 2013.05.26 13:23:04]

t ib ihozzászólásai | válasz erre | 2013.04.01 15:34:55 (10076)
Olahtamas, hev, az előző hozzászólásaitokban mindketten feldobtátok magatokat, hogy nem a hivatalos módon rajzoltok. Ez tőletek, akik nagy elismertségnek örvendtek a rajzolók között is, nem túl szerencsés, mert ha ti megengedhetitek ezt magatoknak, akkor bárki más is így gondolhatja ezután.
Igen, mindenki úgy szűri magának az upload mappát, ahogy akarja, de szerintem egyszerűbb ezt a szerveren megoldani. Ismétlem, hogy én nem töröltem semmit, mégis ezt emlegetitek.
Most akkor a trackek is olyan szent tehenek, mint néhány gc-s POI, vagy nyersanyagok, amiből térképet szerkesztünk, meghatározott szabályok alapján?

t ib ihozzászólásai | válasz erre | 2013.03.31 18:43:52 (10064)
Ne tedd, nincs értelme. Inkább büntiből read-onlyra váltok.
[előzmény: (10063) Hev, 2013.03.31 17:46:40]

t ib ihozzászólásai | válasz erre | 2013.03.31 16:15:51 (10061)
Addig kellettek, hogy az eredeti helyükön legyenek, amíg érdemi információkat hordoztak, tehát a berajzolás idejére. Miután ez megvolt, a megfelelő helyre helyeztem át őket, azaz nem töröltem, az említett egy kattintásnyi "távolságra" álltak az eredeti helytől.
Gondolj bele, hogy 2006 óta hány track gyűlt össze. Ezen trackeket tájegységenként egy Upload nevű mappában tárolja minden szerkesztő a saját gépén, kellenek a szerkesztéshez, mind egyszerre. Ha megmaradnának az eredeti helyükön a hasonló mellékletek, akkor ez a mappa egyre csak növekedne, sokkal nagyobb mértékben, mint szükséges lenne. Ez a nagy kapacitású HDD-k, a villámgyors net idején nem jelentene akkora problémát, de nem biztos, hogy mindenki rendelkezik a szükséges (anyagi) háttérrel ezen szükségtelen adatok tárolásához, töltögetéséhez. Meg remélhetőleg sokáig él még a turistautak.hu, mint rendszer, és ezalatt tovább hízik az említett mappa. Nem mindegy, hogy milyen ütemben.
[előzmény: (10060) Nargoth, 2013.03.31 15:59:06]

t ib ihozzászólásai | válasz erre | 2013.03.31 15:48:41 (10059)
Azaz, most éppen nincsenek fent a képeid, de nem én töröltem őket, ahogy az adatlapot sem.
[előzmény: (10058) t ib i, 2013.03.31 15:43:16]

t ib ihozzászólásai | válasz erre | 2013.03.31 15:43:16 (10058)
-A jobb módszer az, ha a tracket látod el magyarázatokkal. A képekkel sincs semmi baj, de rajzolás után már nem szükségesek.
-Nem vesztek el a képeid, csupán egy kattintásnyira vannak az eredeti helytől, nézd csak meg a linket. Az other azért van, hogy többek között az ilyen dolgokat is ott tároljuk.
-Szoktam írni, ha javítok, most elmaradt.
[előzmény: (10057) Nargoth, 2013.03.31 15:37:59]

t ib ihozzászólásai | válasz erre | 2013.03.31 15:31:43 (10056)
Azért, mert nem a legjobb módját választottad a magyarázatok megjelenítésének. Amint fel lett dolgozva a tracked, ezek a képek a továbbiakban szükségtelenek, feleslegesen foglalják a helyet a rajzolók Upload mappájában. Ez egy technikai jellegű kérdés, kérlek, hogy ne vedd sértésnek, amiért eltávolítottam a zip-et a track érdemi részét tartalmazó helyről. Ezt az is tudja, aki berajzolta a tracked, eleve neki kellett volna megcsinálnia azt, amit én tettem. Ne haragudj, de nem fogom visszatenni a képeket, ellenben senki nem akadályozhatja pl. hev-et (vagy mást), hogy kérésedre ismét visszaálljon az eredeti állapot.
Én ezennel adtam egyféle magyarázatot a kérdésedre, és ha ezután visszateszi valaki más a képeket, akkor tőle is várjuk a magyarázatot. Az nem elég, hogy "a trackelő így kérte".
[előzmény: (10052) Nargoth, 2013.03.31 14:33:56]

t ib ihozzászólásai | válasz erre | 2013.02.14 19:09:19 (10029)
(A VíziBázis nagy V-vel, egybeírva a nagy B-vel írott Bázis-sal.)

Technikai okok miatt ezt sajnos nem lehet kivitelezni a Garmin kimeneten, ugyanis az nem jeleníti meg máshol a nagybetűt, csak a szó első karaktereként. Most "Kuki Vízibázis" látszik a MapSource-ban, hiába írtam a kértek szerint a POI nevét.
[előzmény: (10027) bodnargyorgy, 2013.02.13 18:33:58]

t ib ihozzászólásai | válasz erre | 2013.02.13 19:24:05 (10028)
Köszönöm a visszajelzést, javítottam, ill. pótoltam a kimaradt dolgokat.
A http://turistautak.hu/poi.php?id=104216 POI típusát átváltottam "vízisportok"-ra, de ha ennél jobbat találsz a POI-listán, akkor lehet módosítani. Hozzáadtam a http://www.vizibazis.atw.hu/ címet a POI-hoz, de akár képekkel, leírással is bővítheted a tartalmat.

Üdv! T
[előzmény: (10027) bodnargyorgy, 2013.02.13 18:33:58]

t ib ihozzászólásai | válasz erre | 2013.02.10 17:58:45 (10026)
Az a kettő valójában sajnos csak egy (vagy egy se?). A második track berajzolása után feltöltés közben beragadt a tájegység, így azt újra kell majd rajzolnom. Köszi a trackeket!
[előzmény: (10025) bodnargyorgy, 2013.02.10 17:55:34]

t ib ihozzászólásai | válasz erre | 2013.01.29 19:20:43 (9998)
A két, tegnap felvitt aluljárót átneveztem vadátjáróra, az eddigi egyetlen, vadátjáró nevű POI-t töröltem. Remélem, hogy jót töröltem, mert ma csak mobilról netezek, a weben szerkesztettem, és a megadott formátumtól különbözik a weben látható.
[előzmény: (9997) bodnargyorgy, 2013.01.29 18:31:44]

t ib ihozzászólásai | válasz erre | 2013.01.27 16:32:37 (9996)
Ezt is köszönjük! Legkorábban holnapra javulhat meg a tájegység.
[előzmény: (9995) bodnargyorgy, 2013.01.27 16:21:34]

t ib ihozzászólásai | válasz erre | 2013.01.26 14:46:52 (9993)
OK, most látom, hogy feleslegesen kérdeztem, törölni kell a kérdéses szakaszokat.
[előzmény: (9992) t ib i, 2013.01.26 14:43:15]

t ib ihozzászólásai | válasz erre | 2013.01.26 14:43:15 (9992)
Köszi az újabb felmérést, természetesen berajzolom az előzővel együtt, amint megjavul a tájegység.
A N47 54.017 E21 52.123 pontban a pályát metsző út (régi P) ugye megszűnt, törölhetem?
[előzmény: (9990) bodnargyorgy, 2013.01.26 14:35:25]

t ib ihozzászólásai | válasz erre | 2013.01.25 17:37:48 (9988)
Köszönjük a tracket! Most egy technikai probléma miatt sajnos nem lehet szerkeszteni a tájegységet, de amint megjavul, berajzolom a felüljárókat.

Üdv!

ps: Beállítottam a "Magam szerkesztem a térképre" opciót, kérem a rajzolótársakat, hogy hagyják meg nekem a tracket. Köszi!
[előzmény: (9987) bodnargyorgy, 2013.01.25 17:22:11]

t ib ihozzászólásai | válasz erre | 2013.01.20 18:58:34 (9967)
Itt is köszönöm a választ, a kapott információk alapján bejelöltem az alul- és felüljárókat, ill. megszakítottam a meglévő utakat a járhatatlan helyeken.
[előzmény: (9961) bodnargyorgy, 2013.01.19 19:34:36]

t ib ihozzászólásai | válasz erre | 2013.01.19 18:15:24 (9960)
Ezt elfelejtettem, de ha kapok választ, akkor megkérdezem.
[előzmény: (9953) Old Eye, 2013.01.19 16:32:45]

t ib ihozzászólásai | válasz erre | 2013.01.19 18:14:43 (9959)
Jó ez a túraleírás, a segítségével 3-4 kereszteződésről kiderült, hogy szintben elkülönített, létező átjárók.
[előzmény: (9951) Hev, 2013.01.19 15:34:26]

t ib ihozzászólásai | válasz erre | 2013.01.19 17:46:29 (9958)
Én nem rajzolok autópályát. Pedig érdekes, és ritkán adódó lehetőség.
Az biztos, hogy felhasználóként egyeztetném a területet ismerőkkel a helyzetet Írtam Bodnág Györgynek, várom a válaszát.
addig pedig megszakítanám a számomra bizonytalan útkeresztezéseket Ezt akár most is megteheted, vagy bárki más szintén.
[előzmény: (9957) Hev, 2013.01.19 17:39:15]

t ib ihozzászólásai | válasz erre | 2013.01.19 17:15:21 (9956)
Értem, amit mondasz, és egyet is értek vele. Azért nem szakítottam meg a keresztező utakat, mert nem lehet tudni, melyik szakasz él, melyik szűnt meg valójában. Írtam, hogy megkérdezem Bodnár Györgytől a valós állapotokat, hátha tud segíteni.
Az, hogy ma berajzoltam az autópályát, semmit nem változtat a terepen lévő helyzeten, mert ha megszüntették azokat az utakat, akkor már nem tegnap tették, hanem hónapokkal, akár évekkel ezelőtt (lassan épül az autópálya). Ha valaki a közelmúltban ezekre az utakra tervezte a túráját a térképünkön, akkor az eddig is megszívta, mert vagy tudott, vagy nem tudott arra menni, amerre akart.
Arra azért kíváncsi vagyok, hogy te hogy oldottad volna meg a helyzetet, ha most nem én vagyok a gyorsabb, és nem nekem jut az új út berajzolása. Félretetted volna az első valódi felmérést az autópályáról addig, amíg minden egyes keresztező útról kideríted, hogy van-e még, vagy beszántották? Ugye, hogy nem? ;)
[előzmény: (9954) Hev, 2013.01.19 16:46:13]

t ib ihozzászólásai | válasz erre | 2013.01.19 16:30:11 (9952)
A P-t áthelyezték egy kicsivel délebbre, mert a régi nyomvonalat kétszer is metszette az autópálya.
N47 53.843 E21 52.623
Az új szakasz is jelölve van, így folytonos a túraútvonal. A régi is maradt, szabályosan töröltként jelezve, de nyilván már nem járható végig az autópálya miatt. Írok majd a track feltöltőjének, és megkérdezem, hogy mi a valós helyzet ezzel, és a többi érintett szakasszal is.
[előzmény: (9951) Hev, 2013.01.19 15:34:26]

t ib ihozzászólásai | válasz erre | 2013.01.19 14:48:20 (9949)
Igen, végeztem a rajzolással. Kérdéses, hogy mi a helyzet azzal a sok föld-, gyalog- és egyéb közúttal, amelyek vonalát metszi az új autópálya. Most egyiket sem szakítottam meg, de pl. a törölt P jelzés Nagykállótól ÉK-re nem biztos, hogy nem lett valójában is megszüntetve.
[előzmény: (9948) Bryan, 2013.01.19 14:20:07]

t ib ihozzászólásai | válasz erre | 2012.10.14 22:04:52 (9918)
[felhasználó kérésére törölve, zakany 2012.10.14.]
[előzmény: (9917) t ib i, 2012.10.14 20:17:57]

t ib ihozzászólásai | válasz erre | 2012.10.14 20:17:57 (9917)
[felhasználó kérésére törölve, zakany 2012.10.14.]

t ib ihozzászólásai | válasz erre | 2012.05.29 21:45:54 (9846)
Ide: http://turistautak.hu/tracks.php?action=add

Köszi!
[előzmény: (9845) Discover, 2012.05.29 21:44:53]

t ib ihozzászólásai | válasz erre | 2012.05.23 19:41:07 (9837)
Kicseréltem a hibás fájlt.
[előzmény: (9836) majormezei, 2012.05.23 16:04:22]

t ib ihozzászólásai | válasz erre | 2012.05.10 20:15:13 (9829)
Úgy, hogy a szerverrel szűrettem meg, és ezáltal a gpx> gdb konverzió is megtörtént. Már feltöltéskor ajánlott ezt kérni, de utólag is eszközölhető. Kérlek, hogy technikai okok miatt ne nevezd vissza ugyanarra a névre (másra átnevezheted).
[előzmény: (9828) Vgyuri, 2012.05.10 20:01:58]

t ib ihozzászólásai | válasz erre | 2012.05.08 11:56:13 (9825)
A múzeumos tracket átkonvertáltam .gpx-ből .gdb formátumra, és megszűrettem 3m-re. A track métere így jelentősen csökkent (kb.2250-ből 150 pont lett, a gpx>gdb konverzió pedig a szerkesztéshez nem használt adatokat távolítja el a trackből), míg érdemi információ nem veszett el. Szerkesztéskor a tájegység összes trackjét használjuk, így nagyon fontos, hogy spóroljunk a fájlok méretével.
[előzmény: (9822) Vgyuri, 2012.05.08 09:47:53]

t ib ihozzászólásai | válasz erre | 2012.05.06 21:29:43 (9817)
Önmagában az, hogy nincs időadat a track-ben, még nem jelenti azt, hogy ne készülhetett volna GPS-szel. Ld.: http://turistautak.hu/tracks.php?id=30637 A szervert kértem meg rá (a példa kedvéért), hogy tüntesse el az időadatokat, valószínűleg valami külső track machinátorral a magasságot is eltávolíthatnám belőle.

Olyan is előfordul, hogy a track feltöltője valamiért kézzel átrajzolja az eredeti tracket, majd törli a valódi nyomvonalat. Valószínűleg pontatlanság miatt, vagy azért, mert azt hiszi, hogy ezzel nekünk könnyebb dolgozni. Ezért javasoltam a rákérdezést, látván, hogy ghajosi korábbi feltöltéseiben valódi felmérések vannak.
[előzmény: (9816) Old Eye, 2012.05.06 18:32:12]

t ib ihozzászólásai | válasz erre | 2012.05.05 22:47:05 (9814)
Áthelyeztem egy tracket az othet-be. http://turistautak.hu/tracks.php?id=30667

Nekem rajzoltnak tűnik, feldolgozás előtt érdemes lenne rákérdezni.

t ib ihozzászólásai | válasz erre | 2012.04.29 09:42:29 (9808)
http://geocaching.hu/caches.geo?id=3887 :)


http://geocaching.hu/forum.geo?action=thread&id=plp&message_id=82502 ;)

t ib ihozzászólásai | válasz erre | 2012.04.20 22:52:33 (9793)
OFF
Nem is arra gondoltam, hogy valaki majd hazaviszi. Az erdészet köteles eltakaríttatni/kupacokba összehordatni a gallyakat, ami nagyon kemény munka. Természetes, hogy minden eladható részt összeszednek, és hasznosítanak (drágán eladnak).

ON
[előzmény: (9792) Old Eye, 2012.04.20 22:21:36]

t ib ihozzászólásai | válasz erre | 2012.04.20 22:13:45 (9791)
Ez még nem járhatatlan, és valószínűleg el is fogják takarítani* a kitermelés maradványait.

* Tudod, hogy milyen drága a tűzifa?
[előzmény: (9790) enazati, 2012.04.20 22:05:36]

t ib ihozzászólásai | válasz erre | 2012.04.08 09:42:17 (9781)
Köszi, hogy feltöltötted!
Utólag megszűrtem, hogy ne legyenek benne 3m-nél rövidebb szakaszok, mert azok nem nyújtanak érdemi információt, csak növelik a track méretét. Az 1 másodperces időalapú trackelésnek ez a hátránya, de könnyen javítható, akár MapSource, akár a szerver segítségével. Feltöltéskor jelöld ki a tájegységekre való darabolást és a távolság szerinti szűrést, válassz 3 vagy 4 métert.

Üdv!
[előzmény: (9779) enazati, 2012.04.08 08:14:46]

t ib ihozzászólásai | válasz erre | 2012.04.07 12:46:40 (9778)
Nem csatoltál tracket az adatlaphoz!
[előzmény: (9776) enazati, 2012.04.06 22:08:43]

t ib ihozzászólásai | válasz erre | 2012.03.18 22:18:04 (9774)
Kérd a tájegységekre való darabolást is.
[előzmény: (9773) MoGeMaP, 2012.03.18 22:12:40]

t ib ihozzászólásai | válasz erre | 2012.03.18 09:22:12 (9769)
Megjavítottam. Az az érdekes, hogy ezt a tracket a daraboló automata rontotta el, ugyanis javítás előtt megnéztem, gond nélkül nyitotta a MapSource. Azért, mert tele volt 0-1-2 méteres szakaszokkal, megszűrettem a szerverrel, és onnantól kezdve már nem nyílt meg (tegnap nem néztem meg, csak ma, a hibajelzésed miatt, bocs!).
Ugyanez a helyzet a másik, http://turistautak.hu/tracks.php?id=30137 track esetében is.
Más tracket darabolva az automata hiba nélkül dolgozik, a gond forrása talán a MapEdittel előkészített track lehet.

A második feltöltésnél egy poit a mapedit-ből tettem le Ezt nem igazán értem...
[előzmény: (9758) Arti (junior), 2012.03.17 22:46:57]

t ib ihozzászólásai | válasz erre | 2012.03.15 21:15:29 (9744)
Mi lesz az az egy szó? :)
[előzmény: (9743) Old Eye, 2012.03.15 21:14:17]

t ib ihozzászólásai | válasz erre | 2012.03.15 21:12:18 (9740)
Szia!

A trackek szerkesztéséhez ne MapEdit-et, hanem MapSource-t használj, azzal sokkal könnyebb dolgod lesz!
Amint végeztél, .gdb formátumban mentsd el, és ezen leírás alapján töltsd fel ide: http://turistautak.hu/wiki/Track_felt%C3%B6lt%C3%A9s

[előzmény: (9738) MoGeMaP, 2012.03.15 21:03:34]

t ib ihozzászólásai | válasz erre | 2012.03.10 19:57:26 (9735)
Én a tanösvényre szavazok, ahogy az előző hozzászólásomban írtam, de azért várjuk meg a többiek véleményét is, hátha valaki jobbat tud.
[előzmény: (9733) Bojsza család, 2012.03.10 19:47:16]

t ib ihozzászólásai | válasz erre | 2012.03.10 19:55:56 (9734)
Mit lehetne/kellene kezdeni az esettel? Nekem ez egy klasszikus tanösvénynek tűnik, hiába nevezik most sétaútnak. A labelbe mehetne a T, ne foglalkozzunk a tűztorony szimbólummal, az állomások pontjai pedig tartalmazzák az út nevét (Várisi sétaút), hogy ne terheljük ezzel az Utcanev= paramétert. ;)
Ha valaki megcsinálja, akkor a közelben javítani kellene egy hibát is: az ID=75781 Víztározó létrehozásakor a befoglaló ID=75780 is megkapta a "Víztározó" feliratot, pedig az a felület a CLC szerint egy rét.
[előzmény: (9731) t ib i, 2012.03.10 19:25:14]

t ib ihozzászólásai | válasz erre | 2012.03.10 19:34:12 (9732)
Éppen a Bojsza család jelezte ezt a gc új, kerékpáros fórumán. :)

http://geocaching.hu/forum.geo?action=thread&id=kerekpar&message_id=358050
[előzmény: (9731) t ib i, 2012.03.10 19:25:14]

t ib ihozzászólásai | válasz erre | 2012.03.10 19:25:14 (9731)
Most találtam (értettem) meg a linkeket is a képekhez, ez pont az a sétaút, amiről valaki nemrégen írt, hogy rátették egy MTB-s útra, és egyúttal megtiltották a kerékpározást.
Egyúttal beigazolódott, hogy nem turistaútról van szó, bár nem is tanösvényről.
[előzmény: (9730) kimici, 2012.03.10 19:18:54]

t ib ihozzászólásai | válasz erre | 2012.03.10 19:16:09 (9729)
Jobb klikk, hivatkozás mentése más néven.
[előzmény: (9728) kimici, 2012.03.10 19:14:09]

Lapozás: előző | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | következő

Egy lapon megjelenő sorok száma:

új hozzászólás | témák listája


Bejelentkezés név:  jelszó:   tárolás [regisztráció]

Felhasználónevedet és jelszavadat a geocaching.hu oldalon is használhatod!

[ kezdőlap ] [ térkép ] [ + felmérések ~ ] [ + útvonalak ~ ] [ + poi ~ ] [ belépés ] [ faq ] [fórum] [email]

A weboldal működése és tartalma folyamatos fejlesztés alatt áll, köszönettel vesszük az észrevételeket a fejlesztési ötletek oldalon.
A turistautak.hu-ra feltöltött track-eket és a letölthető térképeket, azaz térképi adatbázist az ODbL licencnek megfelelően bárki használhatja.
Minden egyéb anyag előzetes írásbeli engedély nélkül csak magáncélra használható fel. jogi tudnivalók