Én nem szoktam sem route-ot, sem track-et csinálni/feltölteni.
Route-tal ne kísérletezz, a fordulóknál ki fog nagyítani valami képet, maga akarja beállítani a zoom szintet, vastag piros vonalat rajzol, nem látod mi van, macerás.
Ha van egy terved, az remek. Nyomtasd ki egy lapra, vidd magaddal. Mindig programozd be a következő ládát célnak, kapcsold be a navigációt, és haladj azzal - ha gondolod.
Iránytű - a biciklikormányon felesleges bekapcsolni, ráérsz akkor, ha állsz, és navigálni kell.
9 láda egy 50 km-es terepi úton 720 m szinttel szerintem nem igazán teljesíthető (télen legalábbis). Én nemvállalkoznék rá :)
Egy (valódi) ládára (fél-)egy óra kell. miután a közelébe értél (bicikli letesz, még közelebb megy, előkeres, megtalál, kibont, logol, olvasgat, visszarejt, visszamegy a biciklihez). Sokal kevesebbet tűzz ki, pláne elsőre.
Legyen nálad papírtérkép, iránytű, tájékozódási képesség (mi van ha esel egyet, és megsérül a GPS?)
A GPS rajzolás akkor lassú, ha a zoom-szint túl sokat kíván tőle. 200-500 m között ez nem szokott gond lenni, és a bicikli sem egy villám jószág :)
A tuhu és a Navi 4.4. ki fogja takarni egymást, egyszerre nem fogod látni. Terepen a Navi egyébként sem sokat ér. A tuhu-n viszont tipikusan sokkal kevesebb út van, mint az erdők valóságában...
Én a helyedben kezdetnek valami városi (városon belüli terepi), esetleg város-környéki, egy-két ládás programmal indulnék biciklivel, télen...
[ előzmény: (12783) Agneovo, 2007.01.05 19:03:53] |