Shift+A -t a bekapcsolt állapotát a menüben nem jelzi pipa
Javítottam.
Szerintem lassabb lett a renderelés, trackek nélkül is gondolkodik
Igen, lassabb lett, mert most odafigyel arra, hogygy mit mi fölé rajzol, és egy csomó vonaltípust több vonalból tesz össze. Az antialias kikapcsolható, a vonalak közül a vastagokat az eddig nem dokumentált Shift+Q kapcsolóval a megszokotthoz közelebbi vékonyra tudod állítani. Ezzel a két beállítással az eredeti sebességet hozza. Mivel az eredeti is erős optimalizálás miatt gyors, a nagyobb minőség mindenképpen több erőforrást emészt fel. Én PIII 733-on dolgozom és ezen elfogadhatóan megy.
A vasutak látszodhatnának kicsit följebb is.
Ez a forrásfájl kezdetlegessége, feltoltam level4-ig, töltsd le újra a szerverről.
A főutak csúnyán vastagok távolnézetben
Szerintem is, de emiatt nem akartam késlekedni a közzététellel.
Shift+S nincs menüben
Nincs, mert erősen kísérleti.
A kifutópálya (0x00a4) az már nem polygon? (Meg állítólag szakszerűen futópálya a neve.)
Van ilyen típus Garminon és 1 helyen használta is valaki. Nem kötelező, vitassuk meg.
Kanyarodás tiltás vonala nem látszik főúton
Beállítom majd.
elírás az ösvény Remarks-ban nem fér el kér ember
Javítottam.
ezek szerint az erdei aszfalt megszűnik - a kiemelt utca típusát kapja; maradhatna az erdei út saját típussal jelölve, az a kiemelt utca a definíció alapján nem illik az erdőbe
Jogos az észrevétel, kimaradt, ezer bocs mindenkitől. Kérdés, hogy jelkulcsban mi legyen.
szépek a jelkulcsok; talán a földút már lehetne picivel vastagabb, mint a szekérút
OK.
a felmérendő út nagyon lent van az úttípusok között, kényelmesebb lenne, ha nem kellene görgetni
Vegyél görgős egeret, nem fér el, nem akartam legfelülre tenni, és a tendes téárképi vonalak közé sem.
tisztázni kellene , konkrétan mi legyen első- másodrendű főút, mert így nem elég egyértelmű
Írj érthetőbb megjegyzést, belemásolom.
autóúton gyakran van állandó sebességkorlátozás, de attól még ugyanolyan széles az út, tehát a 110km/h nem megfelelő kritérium;
Ezzel arra akartam utalni, hogy _arra_ az úttípusra gondolok, ami alapból 110-es.
kicsit szokni kell az olyan utak illesztését, ami vastag vonalú(utcától fölfele), jobb lenne, ha a csatlakozó vonalak mindegyike látható lenne, nem csak a kékkel kijelölt. A Shift+N nélkül esélytelen;
Shift+S kikapcsolása, továbbá Shift+Q, erre a kettőre értelmes menü-név javaslatokat várok.
Ki lehet kapcsolni valahogy a tracknél felbukkanó trackfájl elérési utat?
Nem, kellene?
Nagyon jó ötlet, hogy alapból látszik az utcanév, nem kell külön nyitogatni ezért.
Typeset=Turistautak esetén az alábbi beállítások jönnek alapból, ha nincs más a registryben (tehát mondjuk szűz felhasználóknak):
- piros kiemelés a turistautaknak
- turistajelzések bekapcsolva
- F6-ra útnév
- F7-re utcanév
- level0only, amit ki se lehet kapcsolni, mindenképpen 0-ás rétegre helyezi az új vonalat
sablonos lefagy
Azt még nem teszteltem.
Jól látom, hogy a Velencei-hegységnél egy kétszintű útkeresztezés rossz sorrendben van rajzolva?
MapSource-ban esélytelen a rajzolási sorrend beállítása, mapeditben elvileg működik, de még nincsenek beállítba, ezt nem teszteltem még.[ előzmény: (7949) Priszi, 2006.11.20 23:59:50] |