turistautak.hu térképrészleteK+ jelzés GPS-szel
[ english
Előzmények

hegezolihozzászólásai | válasz erre | 2009.06.17 13:21:41 (7805)
Néha az új keróút is használhatatlan, éles padka-találkozások segítenek megtudni, hogy mi is az a "kígyóharapás" felütéses defekt.
Szerintem a keróút ott indul, amin kényelmesen, veszélymentesen tartani lehet a 30 km/h-t.
[előzmény: (7802) FTom, 2009.06.17 13:02:32]

FTomhozzászólásai | válasz erre | 2009.06.17 13:02:32 (7802)
A Tócóskerti bicajutakat már nagyrészt felmértem, majd feltöltöm. Ugyancsak be fogom küldeni a hónap végén átadásra kerülő új szakasz vonalát az Újkert és a Rákóczi utca között, illetve a Határ úti ipari park eddig elkészült kerékpárút-részletét. Lesz anyagom Hajdúböszörményből is. Sajnos még így is nagyon szegényes ez az úthálózat Debrecen környékén, a régieket pedig nem tartják karban, sok helyen nagy kocsikkal rendszeresen ráhajtanak és tönkreteszik.
[előzmény: (7799) hegezoli, 2009.06.17 10:55:05]

hegezolihozzászólásai | válasz erre | 2009.06.17 10:55:05 (7799)
Kisláng... :)

A bringás trekkelés nagyon jól hangzik!
Rengeteg helyen tudok még felméretlen utakat:
- Tisza-gát Vásárosnaménytól Tivadarig (biztosan, de ezen kívül is van még a Beregben)
- Vásárosnamény-Vitka
- Cigándi szükségvíztározó töltése (egy részét már felmértem, amikor észrevettem, hogy ott van az úttal párhuzamosan)
- Debrecen, Kishegyesi út és Tócóskerti-bringa félkörút (http://www.mkdebrecen.hu/node/4)
- Szombathely, Puskás utca (http://blogocska.org/charlie/2009-05-12/szombathely-kerekparut-terkep)
- Dunaújváros (szinte teljes egészében, itt nagy hiányosságok vannak)
- Keszthelyen a 71-es főút kertvárosba kivezető szakasza (a jelenlegi keróút folytatása)
- Darvason, Vésztőn, Sarkadon, Mezősason, Gyomaendrődön, Szeghalomban, Füzesgyarmaton, Derecskén kisebb-nagyobb szakaszok a meglévő hálózathoz kapcsolódva)

A bringautak itt eléggé ismerősek...
http://bringautak.hu/?page=3
Bár látok rajta számunkra ismeretlen szakaszokat is.

Az elmúlt héten mértem én is néhányat:
- Füzesabony-Szeghalom között
- Kunszentmárton-Cserkeszőlő-Cibakházai leágazás
- 4622 út+44 főút torkolattól Kecskemét határáig
- Gyomaendrőd, Körösladány, 44-es főút Tisza-híd, Nagyvenyim
- Balaton-kör (trekkszám emeléshez csak, itt jó a felmérés)

De van feldolgozatlan korábbi felmérésem is:
- http://www.turistautak.hu/tracks.php?id=18735

Stimm Penetele-hidas rajzolása nagyon jól jött. Külön dicséretre méltó Kecskemét, Debrecen és Békéscsaba környékének mérése, rajzolása.

Minden tiszteletem a keróutat mérőké, rajzolóké. :)
[előzmény: (7796) KiVi, 2009.06.17 09:59:33]

KiVihozzászólásai | válasz erre | 2009.06.17 09:59:33 (7796)
Lehet, hogy fura, de így néz ki a falu! :)

A bicajutak szerintem is fontosak, sajnos az itteni kimenet nem akar javulni. De az OMP-n gőzerővel folyik a fejlesztés, ott is lesz bicajos. Az talán használhatóbb lesz. Persze az adattartalma ugyanaz. Lehet, hogy kéne szervezett bicajos trekkelésket szervezni!
[előzmény: (7795) hegezoli, 2009.06.17 09:29:57]

hegezolihozzászólásai | válasz erre | 2009.06.17 09:29:57 (7795)
Kisláng településpoligonja nem fura egy kicsit?

Más:

A kerékpárutak felmérésének fontosságára szeretném (továbbra is) felhívni a figyelmet.
A múlt héten volt szerencsém keresztbe szelni az országot bringával. A túra alapját a tuhu kerékpáros felmérésére alapoztam. Más kerékpárút nyilvántartásról, térképről nem is tudok (ha valaki hallott már ilyenről, szóljon! :) ), ezért egyedi, egyetlen eszköze a túratervezésnek a Tuhu.
A kerós kimenet továbbra sem használható, de már nagyon várom az új térképet...

Idegen, gyéren felmért tájakon haladva lövésünk sem volt, hogy két település között végül találunk-e keróutat, vagy a kamionok mellett leszünk kénytelenek haladni. (sajnos legtöbbször a helyiek sem tudják, van-e keróút)
Jól felmért tájakon viszont öröm volt haladni, remekül tudtuk használni a térképeket. Helyenként szó szerint életmentő volt a keróút felmérés a kamionok miatt, mert nem volt alternatív útvonal.
Érdemes volna esetleg egy nullás keróúttal felvinni a térképre azokat a szakaszokat, amiről valaki tud, de még nincs felmérve. A Time Zone-ból ugyanis nem derül ki, hogy keróutat takar.

Találtunk egy tanösvényt, rengeteg bringautat, mértünk földutakat is, Tisza-hídon kerékpárutat, Körös-gátat, stb. - hamarosan jön a felmérés.

Meglepődtem viszont, hogy a gyomaendrődi Pájer kemping POI-ja még csak nem is azon a településrészen (Gyomán) található, ahol fel van tüntetve, hanem kilométerekkel odébb (Endrődön). Ennek mi lehet az oka?


Bejelentkezés név:  jelszó:   tárolás [regisztráció]

Felhasználónevedet és jelszavadat a geocaching.hu oldalon is használhatod!

[ kezdőlap ] [ térkép ] [ + felmérések ~ ] [ + útvonalak ~ ] [ + poi ~ ] [ belépés ] [ faq ] [fórum] [email]

A weboldal működése és tartalma folyamatos fejlesztés alatt áll, köszönettel vesszük az észrevételeket a fejlesztési ötletek oldalon.
A turistautak.hu-ra feltöltött track-eket és a letölthető térképeket, azaz térképi adatbázist az ODbL licencnek megfelelően bárki használhatja.
Minden egyéb anyag előzetes írásbeli engedély nélkül csak magáncélra használható fel. jogi tudnivalók