Szomorú tanulság a 76S-el: az öreg 1800 mAh akkuimmal előre megmondhatalan időpontban kikapcsol. Ezt a Mátrában 2x megszívtam már, és ma még 2x.
A maiban az a durva, hogy félúton kivettem belőle az 1800-asokat, majd betettem két ugyanolyat, miközben ott volt az akkutartóban 4 db feltöltött 2500-as is, ezek ráadásul teljesen újak és plusz előnyük lett volna, hogy picit hosszabbak a régebbiknél, tehát kevésbé esélyes, hogy rázkódásra kikapcsoljon.
Mivel ez a GPS a hátizsák tetején volt, nem vettem észre, hogy a második akkuval is csak alig 1 órát ment, és megint kikapcsolt. A 60-asban megvan a track, de nagyon hiányzik mellőle a másik.
A 76S sajnos optimistán becsül, amikor beraktam 50% körül mutatta az akkut. Megtanulhatnám végre, hogy ilyenkor csak fullos 2500-ast szabad beletenni! |