Igértem egy beszámolót az első tapasztalatokról Vista HCx ügyben.
Kezdem a pozitívumokkal.
Nagyon jól teljesített a Mátrában. Ahol én alig láttam, olyan sötét volt a fáktól, ott vidáman meg tudta mondani, hogy hol vagyok. Az egész túra alatt egyetlen jelvesztése se volt, még a völgyekben sem.
Kézben tartva nagyon strapabíró, a gombokat el lehet könnyen érni, kivéve a rocker-ét, arra még nem jöttem rá, hogy ezt bal-, vagy jobbkezes üzemmódra tervezték... De biztos megszokom... :)
Az útvonaltervezése külön tetszett, ez gondolom sokaknak nem újdonság, nekem eMap után az. :)
A térképeket nagyon jó gyorsan kirajzolja, a közeli pontokat, városokat hamar megtalálja, jó gyors készülék.
A negatívumok...
Először is még nem jöttem rá hova tegyem... :) A nyakpántja a lehető legrosszabb hosszúságú, telefontartóba nem fér, mert ahhoz túl vastag. Mindegy, apróság, majd kitalálom. :)
A távolságszámítása viszont csalóka.
A logolást 3 méteres távolság alapúra vettem. A túra itinere szerint 31,9 km volt a teljes táv, bár ezt nem veszem 100%-nak, mert gyanúsan kerek távol voltak az egyes po ntok között. Odometer szerint 29,85 kilométert mentem összesen. Mapsource-ba betöltve ugyanez már 34,5 km. Ha lementem a tracket, és nézek rá egy információt (HCx-ben), ott 33,62 km. Ember legyen a talpán, aki ez alapján megmondja, hogy mennyit mentem valójában. :(
Aztán lehet, hogy ez csak valami beállítás kérdése, de a track megjelenítése meglepett. Mivel körtúra volt, a rajt és a cél egy helyen volt. A végén azt terveztem, hogy a track elejére csak rákeresek, és már tudom is, hogy mennyi van még, anélkül, hogy felvenném waypointként. Igen ám, de a track elejét elkezdte eltüntetni, mire odaértem, az elejének nyoma se volt. Track memória 59%-on, úgyhogy az nem lehet, hogy felülírta volna az elejét, még közel se volt ahhoz, hogy megteljen.
Ezektől eltekintve nagyon jó masinának tűnik, az akkuból a 8 óra alatt szinte semmit nem fogyasztott. :)
A ládákat is könnyen megtaláltam (ezek adminisztrálása még hátravan... :)), bár itt még meg kell szoknom, hogy hogy is működik ez, erősen más, mint eMap-nél. De ez már tényleg csak megszokás kérdése. :)
Autós navigálásra még nem próbáltam, kéne neki valami hely, ahova tehetem... Mennyire zavarja szerintetek, ha hideget vagy meleget kap hátulról? (A levegőbefújókra pattintáson gondolkozom, ott nem zavarja a kilátást sem, és ragasztgatni se kell semmit.)[ előzmény: (20483) OldNat, 2007.09.28 19:37:24] |