turistautak.hu térképrészleteK+ jelzés GPS-szel
[ english
, Peter68 hozzászólásai
Mielőtt kérdeznél, olvass: faq

új hozzászólás | témák listája

Összesen: 316 db hozzászólás

Lapozás: előző | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | következő


Peter68hozzászólásai | válasz erre | 2008.07.24 10:41:36 (6868)
Hali,

Igen nagy különbségek vannak a készülékek között. A típus egy tapasztaltabb rajzolónak sokat elárul, és több track átlagosnál döntő, úgymond súlyozott átlagot tudunk alkotni.
[előzmény: (6867) 2008.07.24 10:35:45]

Peter68hozzászólásai | válasz erre | 2008.04.28 10:41:06 (6453)
Bocsi, de a Static Navigation és az úton tartás nagyon messze vannak egymástól.
A Static navigation az a lassú közlekedést blokkolja, kb. 5 km/h alatt nem mozog. Ezt a Sirf GPSek tudják önállóan, nem program függő.
Az úton tartás annak a navi program sajátja, amiben van térkép.
Ez arra való, hogy ha elkovályog a poziciód a télrképen lévő útról, akkoris azt írja, hogy rajta vagy az úton.
Sebesség független.
[előzmény: (6449) izsolt, 2008.04.26 23:24:01]

Peter68hozzászólásai | válasz erre | 2008.02.23 20:00:10 (6198)
:-)

A Csór feletti részt egyszer már szóvá tettem a Fejér megyeieknek, és kiderült, hogy az Veszprémhez tartozik, és nagyon nem foglalkoznak vele.

Na most vagy változott a helyzet, vagy a barátom jól berágott rájuk, megfogta a festéket és kiment.

Na mindjárt megkérdezem.
[előzmény: (6197) olahtamas, 2008.02.23 19:54:32]

Peter68hozzászólásai | válasz erre | 2008.02.23 19:14:22 (6195)
Egyébként a térképet annak kapcsán kaptam, hogy megkérdeztem tőle, hogy amit a Pákozd-Dinnyés úton találtam, az meddig tart.
De azt hiszem, hogy már akkor az volt a problám, hogy Attila P sávja P+-nak volt felfestve.

Annak idején ezekkel a jelekkel az elza najorig, illetve a Z sávval a kastély ajtajáig jutottam.
De látom, hogy a zöldet is tovább vitte már valaki.
[előzmény: (6194) Hajo, 2008.02.23 19:02:01]

Peter68hozzászólásai | válasz erre | 2008.02.23 18:53:43 (6193)
Na megtaláltam.
Már lehet, hogy évekkel ezelőtt volt, hogy kaptam akondortól egy térkép vázlatot, ami erről a terüeltről szólt.
Hosszas keresgélés után megtaláltam.
ezen az áll, hogy a velencei hg-ből át jön Dinnyésen keresztül az Elzamajorig egy P sáv.
Az Elzamajortól a seregélyesi kastélykerten á, a pálinkaház pusta felé át a mezőn Belsőbárándig a kajtori csatorna hídjáig megy egy Z sáv.

A P sáv
Elzamajortól toronyiránt nekimegy a kajtori csatornának, és annak partján megy le egészen az előbb említett hídig.
Attila rajzán aztán folytatódik a hídtól NY-i irányban a vastag filctoll vonal, de azon már nincs jelzés.

Ez a térkép vázlat egy tervezet volt, és azt célozta meg, hogy nyaranta gyermekek nyaralnak az elzamajori házban.
Nekik készültek ezek a jelzések.
Hogy fel lett-e festve, arról már nincs infóm sajnos, de rákérdezek.
[előzmény: (6190) padler, 2008.02.22 15:42:53]

Peter68hozzászólásai | válasz erre | 2008.01.04 21:36:34 (6025)
Köszi.
[előzmény: (6024) bpeti68, 2008.01.04 21:26:42]

Peter68hozzászólásai | válasz erre | 2008.01.04 21:04:26 (6023)
Akkor megnyugodtam.
Na de akkor miért is baj, hogy a GGA 4 secenként jön?
[előzmény: (6022) bpeti68, 2008.01.04 20:57:49]

Peter68hozzászólásai | válasz erre | 2008.01.04 20:50:48 (6020)
Na most itt van előttem a Gate nmea logja, az iGo nmea logja, és a szándékosan 5 secre állított iGo saját log.

Mindkét nmea tök ugyanaz, a gpx pedig 1 sec gyakoriságú.
Akkor most mi van?

Mint mondtam az nmeaban a GGA 4 sec, de az RMC 1 sec, így másodpercenként van pozició adat. Sőt ebből az iGo maga meg is tudta csinálni az 1 seces logot.
[előzmény: (6018) petyko1, 2008.01.04 17:33:34]

Peter68hozzászólásai | válasz erre | 2008.01.04 16:31:51 (6017)
Ezek szerint hiába logolok másodpercenként a magasság csak 4 secenként frissítődik?
(Vagy benne sincs a track logban?)
[előzmény: (6016) Andreas, 2008.01.04 16:26:49]

Peter68hozzászólásai | válasz erre | 2008.01.04 16:18:25 (6015)
Na megnéztem az nmea logokat. Azt látom benne, hogy vagy elállította az iGo a GGAimat, vagy így is volt, mindenesetre nekem 4 secenként jön egy GGA.
Viszont az RMC-ben ugyanúgy benne vannak a pozició adatok, és az iGo ez alapján rögzít is 1 seces logot.
Melyik az a progi ami a GGA alapján dolgozik?
[előzmény: (6003) petyko1, 2008.01.03 14:33:30]

Peter68hozzászólásai | válasz erre | 2008.01.03 20:54:37 (6007)
amit Gambol is javasolt:

Már ne is haragudj, de ha ezután nem áll szóba Veled, akkor ne csodálkozz. A nevének a rövidítését is lerövidíted, ez már szentségtörés. .-)
[előzmény: (6006) izsolt, 2008.01.03 20:08:13]

Peter68hozzászólásai | válasz erre | 2008.01.03 14:04:52 (6002)
Huha, ez most nekem magas.
Az iGo max. azt ttudja, hogy a Gate virtuális portjáról kap GPS jelet.
A Gate az ami direkt kapcsolatban van a GPS-sel, így nagyon nem értem, hogy az iGo bármilyen beállítása hogy hathat vissza a vevőre.

Biztos bennem van a hiba, de most fogom magam és lepróbálom.

Jól sejtem, hogy ez a sys.txt file nem az iGo sajátja?
Esetleg tudnál küldeni egy ilyen mintát az emailemre?
[előzmény: (5999) petyko1, 2008.01.03 10:24:43]

Peter68hozzászólásai | válasz erre | 2008.01.03 08:43:10 (5998)
Ezt most nem telejsen értem.
Az iGo sys.txt új, ezzel a részével még nem foglalkoztam, de azt nem értem, hogy mi köze van az iGo bármelyik összetevőjének a Gate logolásához?
A sorban nem a Gate van előbb?
Nálam úgy működik, hogy a bemenő GPS jelet a Gate kapja meg, és arról megy a többi szoft. Az iGo és a Navitel.
Ebben az esetben az iGo már nem lehet hatással arra, hogy a nyers adatokat a Gate hogy rögzíti logba.

Egyébként ha a Gate NMEA logjával akarsz dolgozni, akkor erősen javaslom Trackman kollega NMEAx nevű progiját. Hogy most éppen hol lehet elérni azt sajna nem tudom, de Ő biztosan meg fogja mondani.

Annak idején pont azért írta meg, hogy az NMEA logokból mindenféle szűréssel tudjon adatokat kinyerni.
[előzmény: (5997) petyko1, 2008.01.03 08:24:09]

Peter68hozzászólásai | válasz erre | 2008.01.02 20:57:56 (5996)
Hali,

Alapesetben ha PDA-val vagy egyéb ilyen eszközzel veszed a GPS jeleket, akkor nagy valószínűséggel 1 seces logot kapsz, mivel a pozició mindig ilyen sűrűséggel frissül.
NMEA logban szerintem nem nagyon tudsz variálni, főleg ha nem navi progin keresztül rögzítesz.
A GPSGate egy "átjátszó", tehát nem manipulál semmit.
[előzmény: (5995) petyko1, 2008.01.02 16:58:41]

Peter68hozzászólásai | válasz erre | 2007.08.21 13:09:23 (5342)
Szia,

Bocsi, ezek olyan waypointok, amiket elfelejtettem kitörölni a fileból, és ezek szerint az automata daraboló berakta őket a helyükre.
Az alap track Szfvárról tartalmazott anyagot, ezért nincs a Gödöllöi részben vonal.
[előzmény: (5329) Szab, 2007.08.19 17:19:30]

Peter68hozzászólásai | válasz erre | 2007.05.07 09:36:20 (4986)
Ilyenkor inkább nézz rá a műholdas képernyőre, és ott nézd meg a pontatlanságodat.

Mivel a térképeink egytől egyig mérésen alapuló objektumokat tartalmaznak, így lehet bennük pontatlanság.

Lehet, hogy annak volt rossz műholdállása, aki azt az egyetlen tracket beküldte, ami alapján most meg van rajzolva az út.
[előzmény: (4985) kresz, 2007.05.07 08:36:06]

Peter68hozzászólásai | válasz erre | 2007.05.02 12:32:05 (4945)
Próbáld ki egyszer, és vizsgáld meg az összes lehetőséget, amit a feltöltő lapon látsz.
Egy űrlaphoz több filet is csatolhatsz, illetve van lehetőség zippel tömörítve is feltölteni.

Arra inkább most nem válaszolok, hogy a zip feltöltés esetén milyen lehetőségid vannak, mertnem mostanában használtam.
De az rémlik, hogy ilyenkor ki kell választanod, hogy csomagolja ki a szerver feltöltés után a zipet.

Ha valami nem tiszta, kérdezz bátran.
[előzmény: (4943) kresz, 2007.05.02 11:59:18]

Peter68hozzászólásai | válasz erre | 2007.05.02 11:17:47 (4941)
Szia,
Ha használod russát, akkor annak segítségével elég gyorsan eltudod dönteni, hogy mit hova tegyél.
Ha nem atlasz módban töltöd be a térkéept, hanem külön fileként a tájegységeket, akkor egyszerűen nézud meg, hogy melyikbe esik bele.

A trackfeltöltésnél van egy oilyan lehetőséged is, hogy az automatával feldaraboltatod a tracket, hogy minden darabja a helyén legyen.
Ilyenkor pontról pontra megvizsgálja a szervewr, hogy a vonalad meliyk darabja meliyk tájegységbe esik, és feldarabolja ennek megfelelő darabokra.
Ezzel a módszerrel a gpx-et is feltudod tenni, mert ennek a darabolásnak a végeredménye már Garmin gdb file.

Annyia dolgod, hogy egy olyan tájegységet válassz, amit érint a tracked.
[előzmény: (4940) kresz, 2007.05.02 11:08:33]

Peter68hozzászólásai | válasz erre | 2007.05.02 10:27:38 (4936)
Nézd, nem tudom.
Alapvetően egyébként azt kellene eldönteni, hogy az 1 seccel, vagy a gpx-el van-e a probléma.
Én nagyon régóta dolgozom 1 seces beállítással, de nem tapasztaltam lassúlást a MapEditben.
Igaz nem gpx-et etetek vele.

Egyszer megpróbáltam gpx-et nyitni MapEdittel, hát az elég hosszú ideig tartott. Annak hiába állítasz 3 métert, ha egy egész nap programja van benne, akkor is nagy lesz.
[előzmény: (4933) Kolesár, 2007.05.02 08:58:52]

Peter68hozzászólásai | válasz erre | 2007.05.02 08:57:39 (4932)
Ja, még annyit, hogy PDA-s trekkerek hiába is akarnának nem seces trekket adni, sajna azon nem lehet ilyent állítani. Mondjuk ők nem gpx-et fognak feltölteni.
(Vagy ha tévedek, akkor áruljátok el, hogy hogyan kell.)
[előzmény: (4931) Peter68, 2007.05.02 08:55:59]

Peter68hozzászólásai | válasz erre | 2007.05.02 08:55:59 (4931)
András,

Esetleg a track feltöltésnél nézd meg, hogy gpx-et tölt-e fel az illető, és adj egy udvarias message boxot, hogy légy szíves konvertáld át gdb-be, vagy akármibe.
[előzmény: (4930) Kolesár, 2007.05.02 07:45:37]

Peter68hozzászólásai | válasz erre | 2007.04.17 08:38:14 (4841)
Ha megmondod mi ez a mértékegység, akkor talán válaszolni is tudok.
[előzmény: (4840) erdei, 2007.04.16 20:59:16]

Peter68hozzászólásai | válasz erre | 2007.04.04 14:37:28 (4777)
Szia,
A Burok-völgy a Tési-fennsíkon van, ami a Keleti Bakonyhoz tartozik.
HA már ott is beindult a tavasz, akkor pazar virágillatra készülj.
Egyébként mostanában nem voltam ott.

Ami állandó az a kidölt fák keresztben, tehát létrát, vagy jó combizmokat vigyél.

Részletes iránymutatást Mikicache Burok-völgy nevű geoládájánál találsz.
[előzmény: (4776) bd, 2007.04.04 13:49:42]

Peter68hozzászólásai | válasz erre | 2007.03.23 14:14:01 (4706)
Az lehet, de a szemüvegen is sok múlik, lehet, hogy amiatt kellett messzire kitartani, nem? :-)
[előzmény: (4705) Trackman, 2007.03.23 13:52:12]

Peter68hozzászólásai | válasz erre | 2007.02.23 08:25:52 (4454)
A 3-4 méteres távolság alapú beállítás a gyalogos üzemmódhoz lett "kifejlesztve".
Autóval 70-el nyugodtan maradhatsz az 1 sec-nél.
[előzmény: (4453) Erdőjáró, 2007.02.23 07:53:53]

Peter68hozzászólásai | válasz erre | 2007.02.15 08:09:27 (4395)
A 60CSx minap nekem is elég göcsörtös csíkot húzott, mondjuk mentem vagy 2 km/h-s sebességgel a 4 éves fiammal.
Ma sétáltam egy jó 1.5 km-t 4.5 km/h-s átlaggal, és tök jó egyenes lett.

Azt mondják a hozzáértők, hogy valami hibajavító algoritmus van a szoftverében, ami lehet, hogy túldolgozza magát, és állandóan korrigál.

A mai reggelben volt egy olyan szakasz, amit direkt 2 km/h alatt tettem meg, az is szép egyenes lett.
Próbáld máskor ugyanúgy gyalog, és közben nézd a hold állást.
Ha házak között mocorogsz, az is rendesen bezavarhat neki.

Tudod, lelke van, mint a nőknek. :-)

Hosszútávon nem hiszem, hogy a járművel való trekkelés lenne a megoldás, mert az alapcél a turizmus, ami főleg az erdő közepén nehezen kivitelezhető nem gyalog.
[előzmény: (4394) Akebono, 2007.02.15 07:03:29]

Peter68hozzászólásai | válasz erre | 2007.02.12 22:16:43 (4388)
3-4
[előzmény: (4387) Hebego, 2007.02.12 21:48:56]

Peter68hozzászólásai | válasz erre | 2007.01.31 16:28:48 (4369)
A minap az Ósan parkolót szkenneltem végig, de kezdtek az agyamra menni a kötelező haladási irány táblák. :-)
[előzmény: (4368) t ib i, 2007.01.31 16:23:14]

Peter68hozzászólásai | válasz erre | 2007.01.30 11:35:12 (4362)
Eltunyulsz az automata böngésződ mellett, mi?
[előzmény: (4361) Trackman, 2007.01.30 11:28:00]

Peter68hozzászólásai | válasz erre | 2007.01.30 11:20:01 (4360)
Nem vagy bejelentkezve?
(A gc-n.)
[előzmény: (4358) Trackman, 2007.01.30 11:03:21]

Peter68hozzászólásai | válasz erre | 2007.01.30 09:25:50 (4356)
Hasonló a hozzáállásom a 0-ás vonalakhoz, max. magamnak szoktam rajzolni és akkor ha éppen készülök valamerre célirányosan.
[előzmény: (4355) t ib i, 2007.01.30 08:39:07]

Peter68hozzászólásai | válasz erre | 2007.01.29 22:43:06 (4353)
A fene.
[előzmény: (4351) Trackman, 2007.01.29 22:36:53]

Peter68hozzászólásai | válasz erre | 2007.01.29 21:55:26 (4350)
Megtaláltam a rövid szakszt, és kiis javítottam.
Elsőre csak egy ID-t sorolt a rendszer, de lehet, hogy több is van.
Nem tudom, hogy olyankor felsorolja-e mindet.
Mindenesetre másodszorra nem írt semmit.
[előzmény: (4339) t ib i, 2007.01.29 16:20:10]

Peter68hozzászólásai | válasz erre | 2007.01.29 10:37:33 (4335)
Akkor most már tényleg szeretnék kapni egy szerveri hibaüzenetet, hogy mi rossz rajta.
[előzmény: (4333) Reggel, 2007.01.29 10:10:40]

Peter68hozzászólásai | válasz erre | 2007.01.28 21:52:23 (4328)
Hát ehhez már nagy nagy elhívatottság kell. :-)
[előzmény: (4327) Reggel, 2007.01.28 20:11:34]

Peter68hozzászólásai | válasz erre | 2007.01.28 15:05:22 (4322)
Az első feltöltéskor kaptam egy hibát, hogy rövid az egyik út.
Visszatöltöttem, és javítottam.
Szfvár belterületen Szabi maci trackelt egy mini körforgalmat az Öreghegyen, és az sikerült 2.7 méteresre.
Széthúztam, visszaraktam, és jó lett.
Azóta viszont nem szedtem még le semmit, mert nagyon félbehagytam Szfvárt.

Reggel, padler,

Nekem is van egy halom trackem, Maros hegy, a város közepe, illetve néhány napja volt egy Öreghegyi túrám.

Szerintem a jövő héten berajzolom mindet, utána nézzétek meg, hogy mi kell még.

Este tudom megnézni, hogy mi a gáz a Bakonyban, de jó lenne, ha András is utána nézne a fordítási logokban, mert egyáltalán nem biztos, hogy bármit is találok.

A POI-k valószínűleg pont emiatt nincsenek rajta a térképen.
[előzmény: (4321) t ib i, 2007.01.28 13:01:15]

Peter68hozzászólásai | válasz erre | 2007.01.27 09:14:24 (4291)
Küldhetsz nyugodtan bármit, de érthető leírás legyen mellé, hogy mit is küldtél.
A legjobb, ha útpontokat nyomsz a túra során, hogy milyen úton haladsz.

Több rajzoló szerint nem árt kis füzetbe vázlatolni sem.
[előzmény: (4290) kutyu, 2007.01.27 08:52:40]

Peter68hozzászólásai | válasz erre | 2007.01.24 15:00:09 (4269)
Én is így tudtam.
Ez direkt azért van így, hogy csak a minősített, kitöltött track paraméteres utak legyenek pont nélküliek.
Az N/A ugyanolyan bizonytalan, mint a 0.
[előzmény: (4268) t ib i, 2007.01.24 14:59:00]

Peter68hozzászólásai | válasz erre | 2007.01.24 09:51:53 (4264)
Egyszerűen az történhetett, hogy a rajzoló elfelejtette kitölteni a Track=
paramétert.
Vagy ilyen pontosan saccolt.
[előzmény: (4262) padler, 2007.01.24 00:23:39]

Peter68hozzászólásai | válasz erre | 2007.01.21 21:01:26 (4244)
Hirdess, de attól még nem fognak elfogyni.
Az északi vidéken direkt rajzolnak egy halom ilyent, hogy útvonalakat lehessen kreálni belőlük.
[előzmény: (4243) Kletyo, 2007.01.21 20:17:29]

Peter68hozzászólásai | válasz erre | 2007.01.21 19:18:56 (4241)
Na ja.
Mikor felhív a haver, hogy magyarázzam már el. hogy mit szedjen le abból a nagy kupacból, hogy neki jó legyen, akkor gondolod hogy végig olvassa az oldalt?

Vannak figyelmetlen emberek, itt meg vannak nem kiemelt információk.

Ez a nullás saccolt út probléma viszont lehet, hogy elgondolkodtató.
[előzmény: (4239) Trackman, 2007.01.21 19:11:00]

Peter68hozzászólásai | válasz erre | 2007.01.16 11:00:41 (4224)
:-)

Nektek épp elég félszer végig menni egy úton, már tutira pontosan be van mérve. :-)
[előzmény: (4223) kepenu, 2007.01.16 09:43:11]

Peter68hozzászólásai | válasz erre | 2007.01.12 22:16:40 (4214)
laszloistvan,

Mennyire ítéled jónak a 2244-es trackedet?
Azt mondod az adatlapon, hogy Dföldváron az 50 méternél finomabb felbontású gyalogos szakaszok vannak.
Egyébként miért 50 méteres távolságot választottál?
A kanyarok elég szép kis élletöréssel készültek.
Vannak benne olyan szakaszok amik újak lennének, de nem tudom, hogy mit csináljak vele.
Esetleg berajzolnád?

Peter68hozzászólásai | válasz erre | 2007.01.09 12:27:24 (4198)
Tuti.
[előzmény: (4197) Kolesár, 2007.01.09 12:09:48]

Peter68hozzászólásai | válasz erre | 2007.01.09 10:14:30 (4196)
Köszi a Bakony figyelemmel kísérését, gondolom észrevetted, hogy oda is toltam rendesen cuccot.

Ha gondolod hagyjad, ha végeztem a Velenceivel és a Mezőfölddel, akkor berajzolom.
Többségében Szfvárról induló túrákról van szó, tehát nem éppen a Te végedet érintik.
(Na ezekben is vannak rendesen főúti trackek, nem is akarok velük másokat fárasztani. :-) )
[előzmény: (4192) t ib i, 2007.01.09 09:35:49]

Peter68hozzászólásai | válasz erre | 2007.01.09 10:11:26 (4195)
Köszönöm a válaszokat, így legyen.

Most azért volt feltűnő a doilog, mert elég tetemes számú track jött össze, mióta mást csináltam, és azt hittem lesz vagy 2 hét rajzolni valóm. Úgy néz ki, hogy 2 nap alatt azért sikerül túljutnom rajta, mert a többség nem hoz új infót.

A változó utakhoz annyit, hogy egy új körforgalom és egyéb átalakítások trackjei persze, hogy kellenek, nem is ezekre gondoltam az előző üzenetben. Volt ilyenre is példa Százhalombatta mellett a 6-oson.
Meg mint említettem az M7-en is születtek új lejárók.

Azt is elhiszem, hogy az átlag trekkelő nem kapcsolgatja a rögzítést, ezt nem is várom el senkitől, mert én sem szoktam. De azt mérlegelni lehet, hogy a fő tájegységből kilogó részek kellenek-e vagy nem.
De akkor maradjunk a kellnél, félévente egyszer kibírom ezt a halmazt. :-)
[előzmény: (4194) bregő és andorpapa, 2007.01.09 09:48:34]

Peter68hozzászólásai | válasz erre | 2007.01.09 08:31:07 (4188)
Tisztelt trackelő kollegák,

Mint a Velencei hg "gazdája", kérdezném, hogy tényleg nyakló nélkül kell-e daraboltatni a rendszerrel.
Van egy olyan opció is, hogy a tájegységen kívüli szakasz figyelmen kívül hagyása.

Történetesen az a gondom, hogy "pesti" ember elhalad a Balatonhoz, vagy a Bakonyba, akkor menti az egész út trackjét, és felszeletelteti a rendszerrel.
Ebből az sül ki, hogy tele vagyok fel nem dolgozott trackekkel (55 db), és kb. 10 olyan van, aminek van értelme.
A többi a főutakon keresztül hasít a területen. Az M7 alatt vagy 20 vonal megy 15 méteres távon belül.
Az út már most is Track=3-al van rajzolva.
Szerintetek érdemes ezt csinálni?
Az más téma, hogy vannak új lehajtók felmérve, ez tényleg fontos.
Ha a többség azt mondja, hogy ennek van értelme, akkor elnézem továbbra is ezt a vonal tengert, de én meg mondom őszintén nem túl sok mindent tudok kezdeni vele.

Peter68hozzászólásai | válasz erre | 2007.01.08 10:22:56 (4184)
ráadásul a probléma valószínűleg garmin-specifikus, így sokakat nem is érint.

Hát nem egészen.
Ha már Russa specifikus vagy, kipróbáltam a kérdéses részt ott is.
A Russa a kezdőponttól kezdve egy egyenest ad, mert figyelembe veszi az utolsó szakaszon lévő tilalmat.
Nem tudom mennyivel vagy előrébb, hogy azt látod, hogy Pécstől kezdve nem tudsz odáig elmenni autóval.
Igaz ez a jobbik helyzet, mert látod, hogy valami nem stimmel, de hosszas végpont variálással fogod megtudni, hogy valami gáz van.

Szóval akkor hajlanék afelé, hogy találjunk ezeklre az utakra valami jó kis típust.
Mondjuk a mostani erdei aszfalttal mi a helyzet?
Az egyaránt jelöl sorompóval zárt és szabadon használható utat is?

(Ezzel együtt azt is át kellene gondolni.)
[előzmény: (4181) bregő és andorpapa, 2007.01.08 09:59:39]

Peter68hozzászólásai | válasz erre | 2007.01.08 08:07:45 (4179)
Ez eddig stimmel, de jelen esetben még otthon a Mapsource előtt sem derül ki, hogy nem szabad bemenni, mert a tiltás ellenére simán bevisz autós tervezéssel.

Én azt mondom, hogy ha nem is POI-val, de valahogyan jelölni kellene.

Tudom nehéz eset, mert a Garmin megjelenítés nem tőlünk függ, de ha már meg van ez a paraméterünk, akkor miért nem csinálunk az ilyenekhez is külön úttípust?
Az út minősége indokolja a "fekete" vonalat, de a szabályok már nem.

Ez megint egy stratégiai döntést kíván, hogy mit tartunk fontosnak. Mint ahogy az is, hogy ténylegh meg akarunk-e maradni a fekete, barna és piros színeknél.

Egyébként valaki azt mondta nekem, hogy a kinézet testreszabhatósága nem alternatíva a vonalválasztásnál, mert rengeteg olyan ember van, aki nem teheti ezt meg régi műszert használva.

Az előző hozzászólásodban pedig azzal érvelsz, hogy egy útvonaltervezéssel milyen jól kideríthetőek a szabályok.

Ez a két gondolat ellentmond egymásnak.
[előzmény: (4178) lelcache, 2007.01.08 00:16:50]

Peter68hozzászólásai | válasz erre | 2007.01.05 22:29:49 (4159)
Hát igen. A track tájegység felosztás különbözik a térképestől, és a szerkesztéskor csak a térképes tájegység névhez illő trackek jönnek le.
Ha valaki nem keresi magának a máshova töltött dolgokat, akkor nem fogja megtalálni.

András beszélt róla, hogy az ilyen más nevű track tájegységeket besorolja a térképesekhez, de ha jól tudom ez nem történt meg.

Cseremoha lassan végez a darabolással, ha készen van, akkor szerintem ezeket a szolnoki dolgokat sorold át egy térképes tájegységbe, akkor szemet fog szúrni, és feldolgozza valaki aki arra jár.

A NIMA kép az SVG alaphoz jön jól, ennek részleteit Andrással kellene tisztázni.
[előzmény: (4158) kulisz, 2007.01.05 22:24:20]

Lapozás: előző | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | következő

Egy lapon megjelenő sorok száma:

új hozzászólás | témák listája


Bejelentkezés név:  jelszó:   tárolás [regisztráció]

Felhasználónevedet és jelszavadat a geocaching.hu oldalon is használhatod!

[ kezdőlap ] [ térkép ] [ + felmérések ~ ] [ + útvonalak ~ ] [ + poi ~ ] [ belépés ] [ faq ] [fórum] [email]

A weboldal működése és tartalma folyamatos fejlesztés alatt áll, köszönettel vesszük az észrevételeket a fejlesztési ötletek oldalon.
A turistautak.hu-ra feltöltött track-eket és a letölthető térképeket, azaz térképi adatbázist az ODbL licencnek megfelelően bárki használhatja.
Minden egyéb anyag előzetes írásbeli engedély nélkül csak magáncélra használható fel. jogi tudnivalók